billes-mamma

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Ulle - 15 december 2011 11:04

Voj voj vad veckorna rusar fram .... måååånga veckor sen jag bloggade nu.

Skulle man summera dessa blir jag väl aldrig klar   så det blir inget större utlägg om det.

Har i alla fall varit på julbord med Tonys jobb och lika trevligt som vanligt var det. Bille var hos farmorn som vanligt. Crille var hemma med en kompis han. Tidig kväll från stan till ett par goa vänner. Hem vid 2-snåret och vid 03-tiden ramlar ett gäng av mina goa arbetskamrater in , till Tonys fasa som tyckte det var dags för sängen   men det fick han nog ändra på ska ni se. Vart inte säng förrän kl 05.30 så söndagen var lagomt seg. Jag låg på soffan hela dan och myste.


Sen har veckorna bara rullat på med jobb jobb jobb , helgen som var tog vi en tur till Birsta för lite handling av diverse saker MEN inte en enda julklapp vart inhandlad. Så vi har en del att stå i innan julen får komma.

Jag skulle även önska lite vitt på backen , just nu regnar det och är +2 grader. Is is is och snorhalt ute.

Har precis halkat runt på en prommis med Nova , jag jag hade broddar men stackars hon såg ut som Bambi ibland. 


Ska snart slängamig i duschen för att sen susa mot staden och sjukhuset för att åter igen lägga sig i den hemska spindel-stolen. Läste nyss från ifjol och då låg jag där den 9:e så ännu en väntan så här i juletider. Summasummarum : Karusellen har åter startat   


Nä påtår och en cigg och sparka igång denna Torsdag.


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards