billes-mamma

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

kräksjuka ....

Av Ulle - 13 november 2011 23:44

Jepp vilken helg alltså .... Inte speciellt social och kul om man säger så.

Feberfrossan slog till på fre-kväll för min del som kan kallas duga .... duschade skållhett vatten å ändå klapprade jag tänder .... jisses vad jag frös   på med dubbla lager kläder och mys ner i soffan framför Titanic med sonen som sällskap   inte alla dar man får njuta av hans närvaro i soffan   

Vid 01 ger vi upp för natten , min mage lever rövare så jag förväntar mig det värsta .... Men natten flyter på , febern lägger sig. Och även jag som ligger till sängs till 13.30 men f.. så ont i ryggen    JA dags för nya sängar är det nog. Kliver upp och dagen rullar förbi , med att jag mår halvdant hela dan.


Söndag ny dag tänker ju jag nu är det över.... Men ack vad jag bedrog mig nu vart det min tur men bara med en väg tack å lov.

Farsdag vart även en flopp det ... ja ja så kan det bli.


Ny vecka imorgon    återkommer då


Tjing Tjing!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards