billes-mamma

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Vart tar tiden vägen .....

Av Ulle - 30 juni 2011 23:56

Veckorna bara rusar fram ..... redan den 30:e Juni vilket innebär att jag sitter på jobbet och räknar ner timmarna mot semester!!! som börja om exakt 7 timmar och 15 minuter    hur underbart som helst.


hemmavid är allt full fart , lillvovven växer som ogräs men lika söt som förut MEN en aning bitigare vill jag lova. Jobbar hårt med att få henne att sluta med det tufft jobb är det. Snart rumsren är hon i alla fall någon olycka då ibland får jag nog räkna med innan jag kan läsa av hennes signaler helt.

Har nu jobbat 2 nätter så hon har varit jätteduktig med att sova samtidigt som jag sover , i onsdags vart det bara sovet till 12 men igår to sov vi till kl 14 men då var vi ut en sväng vid 10 oxå.


Pappan gjorde lilltrollet lycklig idag med att komma hem med en pool (modell större) fast inte gigantisk 3 meter , duger bra det.

Men nu under värmeböljan som varit har det blivit kvällsdopp på dyket för henne. Lillfisken våran , älskar vatten kan bada hur länge som helst.

Nu ska poolen fyllas  vilket bruka ta X-antal timmar sen får   börja skina så det värms upp till badtemperatur oxå.

Crillen är hos pappa sin denna vecka. Hämtar honom på Söndag.


Nu vill jag att det ska bli en varm och skön sommar.


Tjillevippen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards