billes-mamma

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

plånboken öppnad : ))

Av Ulle - 21 oktober 2010 21:05

Idag har det varit en mysig dag faktiskt.... Började med att softa på soffan framför bolibompa med lilltrollet. Förutom det trista momentet med att väcka sonen som idag inte alls vart någon trevlig stund alls idag   


Sen på med kläderna och ut i kylan för en cykel/prommis runda. Lite fika hos mor och far innan det var dags att gå hem och äta lite lunch. Lite memoryspel med förlust för min del , men desto gladare dotter   

Ringde till körskolan och anmälde honom för teorin till AM-kortet som han längtar så efter. Så nu är han helnöjd.


Ut igen om tron om att jag skulle byta däck på bilen..... plockade fram alla däck , domkraft  MEN det var nån som dragit åt vissa muttrar så hårt att jag gav upp och vart lite sur. Så det plockades in igen.... Men när jag pratade med Tony satt han igång nån knapp så jag plockade fram allting IGEN å svisch så var alla bytta. Älskade sonen var snäll och och kollade luften i dom så nu är det körklart.


Maken kom hem och det bjöds på våfflor med grädde och sylt till middag , tror dom tyckte om det faktiskt.

Sen for jag och sonen en tur ut på Birsta City och shoppade lite kläder åt honom

1 par jeans , 1 par addidas skor , på rea så klart   och en hoper med kalsonger. En vinterjacka får han vänta med till löningen ramlar in.

Han fick även äran att följa med in på Ikea och köpa ljus vilket han inte tyckte var alltför kul om jag säger så.


Men en nöjd son satt brevid mig i bilen hem och kvittrade om diverse epa-traktorer , körkort och allt om motorer och dyl   


Nu soffmys med familjen framför robinson.


Ha det bäst


Tjillevippen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards